Home > Nieuws > Persbericht Rode loperavond in Zuidwolde.

Persbericht Rode loperavond in Zuidwolde.

Na het enorme succes van vorig jaar is er dit jaar weer een rode loperavond georganiseerd. Deze avond zal plaats vinden op Dinsdagavond 9 december van 19.00-21.00 uur. De leden van de ondernemersvereniging van Zuidwolde (OVZ) leggen speciaal voor U de rode loper uit want u bent van harte welkom om in de winkels te gaan genieten van diverse proeverijen, demonstraties en modeshows. De ondernemers zullen u op verrassende idee├źn brengen om de kerst dit jaar extra gezellig te maken. Iedere ondernemer zal een eigen invulling geven aan deze avond. Natuurlijk zal de arrenslee met de Kerstman deze avond niet ontbreken. Ook is er aan het eind van deze bijzondere avond nog een prachtig vuurwerk spektakel te zien op sportpark Woltingerslag. Alle deelnemende winkels zijn te herkennen aan de rode loper voor de deur.
Stuifzand Allerhande
bridgy twitter
May 31
Workshop! Kaarten maken met de nieuwe stempel snijmallen van Craftemotions

Stempelen en snijden in 1x. Wil je ook weten hoe deze mallen werken? kom dan langs bij ons in de winkel. Het is een doorlopende workshop dus je bent niet aan een tijd verbonden = de tafel vol probeer het later dan nog eens.

locatie, in de winkel

wanneer, Dinsdagmiddag 31 Mei

tijd, tussen 13.30 en 15.30uur

kosten, 5.00 euro

Agenda >
Gratis parkeergelegenheid voor de deur. Toegankelijk met rolstoel of rollator.

Stuifzand Allerhande is nu gesloten. Wij gaan morgen weer open om 13:00.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Volg ons op Twitter