Home > Nieuws > Persbericht Rode loperavond in Zuidwolde.

Persbericht Rode loperavond in Zuidwolde.

Na het enorme succes van vorig jaar is er dit jaar weer een rode loperavond georganiseerd. Deze avond zal plaats vinden op Dinsdagavond 9 december van 19.00-21.00 uur. De leden van de ondernemersvereniging van Zuidwolde (OVZ) leggen speciaal voor U de rode loper uit want u bent van harte welkom om in de winkels te gaan genieten van diverse proeverijen, demonstraties en modeshows. De ondernemers zullen u op verrassende idee├źn brengen om de kerst dit jaar extra gezellig te maken. Iedere ondernemer zal een eigen invulling geven aan deze avond. Natuurlijk zal de arrenslee met de Kerstman deze avond niet ontbreken. Ook is er aan het eind van deze bijzondere avond nog een prachtig vuurwerk spektakel te zien op sportpark Woltingerslag. Alle deelnemende winkels zijn te herkennen aan de rode loper voor de deur.
Stuifzand Allerhande
bridgy twitter
Mar 9
Demo met de Marianne artikelen!

Zaterdag 9 maart geven wij een demo met de nieuwe artikelen van Marianne Design van maart. De demo wordt gegeven door Ina . Het is van 10:00-16:00uur. Bij Stuifzand Allerhande Hoofdstraat 57 7921AC in Zuidwolde. Tel: 0528 371561 of stuifzandallerhande.nl Kom gezellig langs en stel je vraag!

Agenda >
Gratis parkeergelegenheid voor de deur. Toegankelijk met rolstoel of rollator.

Stuifzand Allerhande is nu gesloten. Wij gaan morgen weer open om 13:00.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Volg ons op Twitter