Home > Nieuws > Persbericht Rode loperavond in Zuidwolde.

Persbericht Rode loperavond in Zuidwolde.

Na het enorme succes van vorig jaar is er dit jaar weer een rode loperavond georganiseerd. Deze avond zal plaats vinden op Dinsdagavond 9 december van 19.00-21.00 uur. De leden van de ondernemersvereniging van Zuidwolde (OVZ) leggen speciaal voor U de rode loper uit want u bent van harte welkom om in de winkels te gaan genieten van diverse proeverijen, demonstraties en modeshows. De ondernemers zullen u op verrassende ideeën brengen om de kerst dit jaar extra gezellig te maken. Iedere ondernemer zal een eigen invulling geven aan deze avond. Natuurlijk zal de arrenslee met de Kerstman deze avond niet ontbreken. Ook is er aan het eind van deze bijzondere avond nog een prachtig vuurwerk spektakel te zien op sportpark Woltingerslag. Alle deelnemende winkels zijn te herkennen aan de rode loper voor de deur.
Stuifzand Allerhande
bridgy twitter
Mar 23
Kinder knutsel middag: Paasei maken

Het is een doorlopende workshop dus je bent niet aan een tijd gebonden. Tafel vol probeer het dan later nog eens.

Locatie, in de winkel

Wanneer, dinsdag 26 maart

Tijd, tussen 14.00 en 15.30 uur

Kosten € 2,50

Agenda >
Gratis parkeergelegenheid voor de deur. Toegankelijk met rolstoel of rollator.

Stuifzand Allerhande is nu gesloten. Wij gaan morgen weer open om 13:00.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Volg ons op Twitter